0800 50 207 Pošaljite nam e-mail Messenger Viber

Vaša pitanja

O Vašoj pozajmici

Kako da apliciram za pozajmicu?

Možete aplicirati na Moneda službenoj web stranici www.moneda.ba. Kada odaberete iznos i uslove koji Vas zanimaju, postupak se obavlja uz pomoć kalkulatora na našoj stranici.

Kada ste registrovali svoje podatke kreirat će se korisnički profil kojem možete pristupiti svaki put kada se prijavite sa svojim podacima. Putem Vašeg korisničkog profila moći ćete dobiti informacije o aplikaciji za pozajmicu i biti obaviješteni o aktivnoj pozajmici, ukoliko ste već potpisali Ugovor o pozajmici.

Zahtjev za pozajmicu također možete podnijeti u bilo kojoj Moneda poslovnici čije je radno vrijeme svaki radni dan: 08:00-20:00 Subota: 08:00-20:00 Nedjelja: Neradna. Pronađite najbližu poslovnicu ovdje.

Koja dokumentacija je potrebna za pozajmicu?

Za podnošenje zahtjeva na našoj web stranici potrebna Vam je samo lična karta ili pasoš.

Također moramo imati Vaš broj telefona, jer ćete na ovaj broj primati obavještenja putem SMS poruka u toku postupka obrade zahtjeva i isplate pozajmice.

Postoji mogućnost da zatražimo dodatnu dokumentaciju, u slučaju da podaci koje ste unijeli ne mogu biti potvrđeni.

Koliko vremena je potrebno dok dobijem novac?

U prosjeku nećete trebati više od 15 minuta da biste dovršili svoju aplikaciju. Nakon što ste primili pozitivan odgovor, odlazite u najbližu Moneda poslovnicu ili novac prebacujete direktno na svoj bankovni račun.

U kojem slučaju moj zahtjev može biti odobren ili odbijen?

Moneda koristi složene algoritme i sisteme za procjenu mogućnosti zaduživanja, te vaše kreditne sposobnosti. Na osnovu dobijenih rezultata, odlučuje se da li će Vaš zahtjev za pozajmicu biti odobren ili odbijen.

Služba za brigu o korisnicima bilo koje Moneda poslovnice ili naš pozivni centar pružaju informacije o statusu Vaše aplikacije.

Obavještenje o statusu pozajmice dobijate u našim poslovnicama, putem e-mail ili sms poruke. Ukoliko je Vaša pozajmica odobrena, primate informaciju o vrsti dokumentacije koju biste trebali imati prilikom preuzimanja pozajmice. 

 

Gdje i kako se odvija proces uzimanja pozajmice?

Tokom procesa potpisivanja Ugovora o pozajmici sa Moneda.ba od Vas ćemo tražiti da potvrdite svoj identitet i priložite ličnu kartu.

Isporuka pozajmice se vrši na način koji Vama odogovara:

    1. Isplatom gotovine u poslovnici u kojoj ste potpisali ugovor. Služba za korisnike će Vam saopštiti visinu naknade za ovu uslugu;
    2. Isplatom na Vaš tekući račun za koji morate dostaviti tačne bankovne podatke i IBAN identifikacioni broj.

 

Šta je to Moneda.ba pozajmica?

Moneda pozajmica je kratkoročna pozajmica koja omogućava brzi pristup dodatnom finansiranju. Moneda pozajmice su idealne za nepredviđene troškove ili za brzu nadoknadu nedostatka finansijskih sredstava.

Koliko novca mogu posuditi sa Moneda pozajmicom?

Moneda pozajmice mogu biti u iznosu od 50 KM do 600 KM, u zavisnosti od Vašeg kreditnog rejtinga.

Gdje se nalazimo?

  • Moneda poslovnice
  • Internet stranica

Mogu li istovremeno uzeti više pozajmica?

Moneda Vam odobrava samo kreditni limit, a ne mogućnost uzimanja dvije pozajmice istovremeno.  

Međutim, kad god želite  moći ćete uzeti dio odobrenog limita, koji važi do zaključenja Vašeg ugovora o kreditnoj liniji. Ukoliko podignete iznos Vašeg odobrenog limita, nakon što vratite dio povučene pozajmice, možete ponovo uzeti novu pozajmicu.

Ako Vam je potreban veći limit, morate zatvoriti aktivni ugovor i prijaviti se za paket kreditne linije sa većim ugovorenim limitom.

Gdje i kako mogu podići pozajmicu?

Proces potpisivanja ugovora o kreditnoj liniji možete ugovoriti u jednoj od Moneda poslovnica. Tada prilažete svoju ličnu kartu i potvrđujete svoj identitet. 

Preuzimanje novčanih sredstava može se vršiti:

  • Preuzimanjem gotovine u poslovnici u kojoj je potpisan ugovor;
  • Direktnim prenosom novčanih sredstava na Vaš bankovni račun.

Otplata pozajmice

Gdje i kako mogu ispravno otplatiti svoju pozajmicu?

Vašu pozajmicu možete otplatiti na više načina, ali uvijek vodite računa da u rubriku opis plaćanja unesete tačan broj vaše Moneda pozajmice, koji možete pronaći na Ugovoru o pozajmici ili na otplatnom planu koji je poslan na vašu e-mail adresu. Ovo će omogućiti da Vaša uplata bude obrađena na brz i ispravan način.

Načini otplate pozajmice:

  • U našim poslovnicama; na ovom Link-u.
  • U bankama sa kojima Moneda ima ugovor o saradnji.

Savjetujemo da uvijek čuvate Vaš platni nalog, kako bi se mogao pokazati na uvid. 

Da li je moguće unaprijed otplatiti pozajmicu i kako?

Moneda.ba savjetuje da se ne uplaćuje iznos koji je viši od iznosa rate koji ste dužni uplatiti. U slučaju da ipak uplatite iznos koji je viši od iznosa rate, ostatak iznosa će se preuzimati u jednoj od naših poslovnica ili će biti prebačen na vaš bankovni račun, ukoliko su podaci o vašem računu evidentirani u našem sistemu. 

Vašu pozajmicu svakako možete otplatiti prijevremeno. U tom slučaju se naplaćuje naknada za obradu pozajmice, kao što je to specificirano u ugovoru o kreditnoj liniji. 

Da biste otplatu izvršili prijevremeno, potrebno je prijaviti se u jednu od Moneda.ba poslovnica i podnijeti zahtjev u pisanoj formi. 

 

Šta ako ne mogu blagovremeno otplatiti pozajmicu?

Savjetujemo da izvršite otplatu pozajmice u roku koji je naveden u Ugovoru o pozajmici.

Međutim, ukoliko iz bilo kojeg razloga niste u prilici izvršiti uplatu u predviđenom roku, nudimo mogućnost podnošenja zahtjeva za produženje roka otplate pozajmice.

U slučaju da uplata nije izvršena na vrijeme, naplaćuje se kazna od 0.03% kašnjenja za svaki dan kašnjenja.

Neplaćanje pozajmice također rezultira promjenom Vaše kreditne istorije i smanjivanjem Vaše kreditne kategorije u Centralnom Registru Kredita (CRK), što vama otežava buduće dobijanje finansijskih sredstava u drugim institucijama.

Ovakav slučaj se može poslati kompanijama za prinudnu otplatu kredita ili izvršiocima koji dodatne troškove naplaćuju klijentu.

Šta je to 'odgoda roka otplate' i kako mogu aplicirati za tu uslugu?

Moneda nudi svim svojim klijentima mogućnost odgode roka otplate.

Dakle, ukoliko iz nekog razloga niste u prilici platiti pozajmicu u vrijeme koje je dogovoreno ugovorom, kontaktirajte nas i na ispravan način odgodite rok plaćanja, bez eventualnog plaćanja kazni.

Odgoda datuma otplate može se izvršiti plaćanjem određenog iznosa, u zavisnosti od vremenskog perioda na koji želite odložiti plaćanje. Moneda Vam nudi rok otplate od 7, 14 ili 30 dana.

Za sva pitanja vezana za prekoračenje roka plaćanja pogledajte Moneda cjenovnik.

Kako se prijaviti za odgodu roka otplate?

  • Na Vašem ličnom profilu, nakon što se prijavite na našu zvaničnu stranicu www.moneda.ba
  • U jednoj od naših poslovnica.
  • Pozivanjem na br. tel. +387 (0)57 491 530

Obavještenje o novom datumu za otplatu ćete dobiti putem putem SMS poruke ili e-maila (ukoliko ste registrovali vaš e-mail) nakon što pomenuta odgoda plaćanja stupi na snagu.

 

Koliko puta mogu da podnesem zahtjev za odgodu roka plaćanja?

Nema ograničenja kada je u pitanju broj odgoda za otplatu pozajmice. Savjetujemo da obratite pažnju na krajnji datum roka otplate kako biste izvršili uplatu na vrijeme. Ukoliko vaše obaveze nisu izmirene u dogovorenom periodu, vaš odobreni kreditni limit i sve druge pogodnosti koje uživate u Monedi su suspendovane i ne mogu Vam se ponuditi u datom trenutku. 

Ostalo

Kako da kreiram svoj korisnički profil?

Na početnoj stranici odaberite željeni iznos pozajmice, kao i period otplate i kliknite na dugme "Apliciraj". Klik će Vas odvesti na stranicu sa aplikacijama za pozajmicu, gdje trebate popuniti navedena polja.

Podnošenjem prve aplikacije, Vaš profil se automatski kreira.

Kako da se prijavim na svoj profil?

Ukoliko ste postojeći korisnik i imate registrovan korisnički profil na našoj web stranici, kliknite na dugme "Prijavite se" u gornjem desnom uglu početne stranice. Nakon što kliknete, unosite Vaš broj telefona ili vaš identifikacijski broj (JMBG) i šifru.

Šta ako zaboravim šifru za moj profil?

Ukoliko ste zaboravili šifru za pristup Vašem profilu, kliknite na dugme 'Prijavi se' u gornjem desnom uglu naše web stranice. Zatim, kliknite na 'Zaboravljena šifra?'. Potrebno je unijeti telefonski broj ili identifikacioni broj (JMBG). Nakon unošenja kliknite na 'U redu'. Primit ćete sms poruku i e-mail sa linkom na kojem se nalazi Vaša nova šifra koju je potrebno unijeti u odjeljak 'Prijavite se'.

Kome mogu da se obratim ako mi trebaju dodatne informacije?

Za više informacija, ili ukoliko imate bilo kakve žalbe i sugestije, nemojte oklijevati da kontaktirate Službu za korisnike na:

  • +387 057 491 530,
  • naš online chat koji se pojavljuje kao ikona s desne strane na našem web sajtu
  • info@moneda.ba
  • Osoblje Službe za korisnike će Vas kontaktirati sa pravim odgovorom u roku od 24 sata.