0800 50 207 Pošaljite nam e-mail Messenger Viber

Publikacije

Kako uštediti novac tokom pandemije?

Svjetska zdravstvena WHO organizacija je konsultovala mikro-ekonomske eksperte kao i poznate novinske agencije kako bi Vam dali par savjeta koje bi ste mogli iskoristi.

Koristite online-kupovinu

Poznati analitičari su ocijenili da bi bilo potrebno da razmislimo o širem korištenju internetskih stranica za pretraživanje produkata i usluga koje vas zanimaju.
Skoro svi biznisi su počeli nuditi mogućnost online kupovine, isto tako je i moguće pronaći i usporediti cijene u desetinama trgovina, kao i pročitati specifikacije proizvoda prije same kupovine. Zaista svaki produkt možete detaljno usporediti prije samog plaćanja i odlučiti se da li je to pravi izbor za Vas!
 

Refundirajte troškove za usluge koje niste dobili

Uplatili ste članarinu u teretani koju ne možete koristiti tokom pandemije koronavirusa? Uplatili ste novac za druge usluge koje ne možete koristiti?
Potrošači koji ne mogu koristiti proizvode ili usluge zbog različitih mjera imaju pravo na povrat novca ukoliko su iste usluge zabranjene od strane vlasti.
Također predlažemo da razgovarate sa svojim:osiguravateljima, komunalnim firmama, mobilnom mrežom i iznajmljivačem ako ste u finansijskim poteškoćama kako bi ste mogli dogovoriti otplatu računa dok pandemija korona virusa traje.

Potražite dodatne beneficije

Finansijska podrška vlasti možda vam je dostupna, ali morate biti informisani, aplicirati ili zatražiti pomoć, jer ona sama neće doći. Ukoliko ste dobili otkaz ili ćete uskoro dobiti isti, konsultujte se sa poslodavcem kao i sa vlastima kako bi ste ostvarili finansijske beneficije.

Napravite prioritetnu listu

Mnogi nisu morali plaćati stanarine, hipoteke ili druge dugove tokom pandemije koronavirusa, ali to možda neće dugo potrajati... Iz tog razloga je jako bitno da napravite listu prioriteta, kako bi ste mogli, ukoliko se pronađete u prilici da ne možete platiti dva računa u isto vrijeme, imate mogućnost izbora prioritetnog troška koji vam je bitniji od drugog.

 

Izvršite povrat neispravnih i nekvalitetnih kupovina

Svakako da imate pravo vratiti predmet koji ste kupili u trgovini ako je neispravan ili ako vam nije trajao razumno vrijeme za koje je predviđeno da traje. Isti predmet možete vratiti ili tražiti zamjenu za drugi kako bi ste dodatno uštedili finansijska sredstva.